The weekend

Hello fellas! Vet att jag har varit lite "off" den här helgen, men har typ hunnit suttit vid datorn ca 30 minuter? I alla fall kan berätta lite kort för er skull!
Fredag: Sov morgon till 10, slutade 11.15. Drog in till staden med brudsen! Höll i pengarna och köpte endast ett linne, kan visa i veckan! Sov hos Jimmy.
Lördag: Vaknade och gick ner till hallen och kollade på herrarnas match plus tjejernas match med Elin! Va hemma runt 6 och åt mat med våra gäster sedan skjutsade mamma mig till Jullan. Jullan, Anna och jag såg på melodifestivalen och hade de myspys. Skön lördag helt enkelt! Kom hem runt 12.
Och idag? Har inte gjort ett skit. Är så j*vla trött. Missade att OTH började för 40 min sedan suck.. Ska kolla på bikinisar och tattoos och bara drömma mig bort till sommaren! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0