Ice Cream

Hello friends! Igår va en awesome dag faktiskt! Efter skolan cyklade jag och Malin hem till henne men sedan ringde mitt jobb och frågade om jag ville jobba. Självklart! Efter jobbet, runt fyra, cyklade jag tillbaka till Malin. Vi kollade på BB och åt sedan och Emelie. Efter ett tag gick vi och mötte upp Lenny och Alexander och så gick vi alla hem till mig. Spela spel, haha, as kul! Runt 11 gick vi med Emelie till stationen och sedan med Lenny hem. Malin och jag sa hejdå till Alexander och sen gick vi runt och snacka lite, mys! Halv ett ringde jag pappa och bad han hämta oss. Lång men rolig dag!
Idag då. Har inte gjort något som jag hade planert.. Skulle in till stan och träffa en person men eftersom jag inprincip tappade rösten igår så aa, ni fattar! Vi ska käka kina idag I think. Sen ska jag be mamma skjutsa mig till ICA så vi kan köpa lite saker, BJ ex! Ha en bra lördag så ska jag försöka få tillbaka min röst, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0