PARIS - DAG 1


Gick upp 3, på morgonen. Blev hämtad 10 i fyra, därför kommer inga bilder på arlanda osv, alla ser halvt döda ut, ej okej. När vi kom dit fick vi våra metrokort, tog metron, gick till hotellet och lämnade väskorna. Turku bur låg rakt norr ut, gr8, mitt nya ställe att hänga på tänkte jag (känn ironin flöda). Åt mat, <donken3. Sedan åkte vi till Eiffeltornet, ett måste. Åkte upp och njöt av utsikten i cirkus 5 minuter, sedan ner igen. Efter det gick vi till en kyrka vars namn jag ej kan stava. Sen mot målarnastorg! Åt mat. God mat, eller iallafall jag. Och sist men inte minst tog vi metron till den så kallade horgatan, hittade en charmig äffar som hette Pussy's, komiskt för vi kallar en tjej i min klass för det. Haha. Funny bunny. Det var dag ett. Vi sov gott den natten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0