KÖTTBULLAR ÄR GOTT

KÄRLEK:
Är du kär just nu? OM jag är
Har du någon kille just nu? Japp
Har du dumpat någon? Nej
Har någon dumpat dig? Ja
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? Hehe ja.. 
Vem kramade du senast? Min bebis

SKOLA:
Är du duktig i skolan: Mjo, tycker jag väl
Har du bra betyg: 8 mvg, 8 vg, 1 g. Bra/dåligt?
Har du fått göra om ett prov någongång: Nono
Har du fått ett bra resultat på ett prov: Yesbox!
Sköter du dig i skolan: Klart

FAMILJ:

Hur många är ni i din familj: 5!
Trivs hemma: Jarå
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen: När jag var liten haha.. :$
Har fått en rejäl utskällning på sistonde: Nä
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp: När jag har varit arg ja 
Älskar du din familj oavsett vad som händer: Ja, alltid

VÄNNER:
Du har vänner: Nej, jag är mobbad :'( Konstig fråga..
Du brukar vara med: Dom jag hatar! Haha nej men dom jag trivs med
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut: Ja men gillar ju Fisen så.. (SKÄMT, hihi) 
Är det okej att ha kill-kompisar: jaa? HAAHAHA eh
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar: Aldrig
Har du blivit av med någon vän på sista tiden: Blir man "av" med dem är de ingen riktig vän, men nej

FJORTIS:
Du sminkar dig varje dag: Typ, kanske inte helgerna
Har druckit alkohol: Yes
Putar med läpparna på kort: Alltid assoww
Använder foundation på läpparna: Ibland ja för mina läppar blir alltid så röda, ingen fjortis grej..
Super dig full varenda helg? Ofc assåWWw, -.-..
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr: Plattar - ja. Fjortisfrisyr - nej?


Kommentarer
Postat av: Lollo

Det där var inte ens lite kul...

2010-05-31 @ 20:35:36
URL: http://stilorama.webblogg.se/
Postat av: Matilda

Jo lite... Puss på stjärten!

2010-06-02 @ 22:06:28
URL: http://matildauh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0