Dag 2 - en sak ni inte vet om mig

Öh, en sak???? Finns nog tusen saker, skämt åsido men mycket. Men en sak.. Jag har har opererat mig två gånger. En gång i höfterna. Man kan säga att jag "bröt" höftkulorna och var tvungen att sätta in en 30 cm lång "skruv" i båda höfterna hehe. Har fortfarande kvar dom men de känns inte! Gjorde detta år 2004 så då var jag 10. Den andra gången var i våras. Opererade halsen pga jag har svårt att andas när jag anstränger mig så läkarna trodde de va att struplocken täpper igen när jag andas så kraftig, de blir ett sug kan man säga. Men de är inte bättre så de är därför jag inte tycker om idrott för när jag anstränger mig för mycket får jag andnöd. Kuligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0