Dag 1 - om mig

Bild på sig själv måste man ju ha.
De här är jag. (Hanna) Matilda Larsson heter jag. 16 bast. Går ett på gymnasiet, program (de bästa); teknik, inriktning (ni kommer fatta de sen om ni inte fattar nu flickor och pojkar); människa och teknik. Mycket lärorikt! Har en mamma, en pappa och två bröder, yngre än mig själv. Jag rider häst på fritiden. Och är, givetvis, med kompisar och har kul! Utan vänner skulle livet suga riktigt hårt! Mina "bästa" kompisar (haha, låter som jag är fem år gammal) är nog Malin, Fisen, EM_PEM, Verro och Mollan, NI ÄGER, PUSS PÅ ER (och älskar er så klart)!
Min personlighet är rätt glad och positiv! När jag inte är sur/arg så klart. Jag ÄLSKAR musik! Just nu är favoriterna The Script eller Maroon 5. Lyssnar nog på all musik som jag tycker är bra, inte tekno eller jätte hård hårdrock.
De var allt, över och ut, hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0